Question 16 - 18 refer to following conversation: Good morning. I'm leaving this message for Ms. Valerie Ellis. This is Marco Andretti calling from the front desk of the Fairmont Hotel. (86) I'm happy to inform you that a member of our housekeeping staff found the USB flash drive that you lost during your stay at the hotel. The item will be shipped to your home address by registered mail, and our hotel is happy to cover the cost. (87) I sent it this morning and chose the overnight delivery ...

Phạm Văn Bắc | Chat Online
05/09 13:41:35 (Tiếng Anh)
9 lượt xem
Question 16 - 18 refer to following conversation:

Good morning. I'm leaving this message for Ms. Valerie Ellis. This is Marco Andretti calling from the front desk of the Fairmont Hotel. (86) I'm happy to inform you that a member of our housekeeping staff found the USB flash drive that you lost during your stay at the hotel. The item will be shipped to your home address by registered mail, and our hotel is happy to cover the cost. (87) I sent it this morning and chose the overnight delivery service, so you should expect to receive it sometime tomorrow. (88) Please give me a quick call to confirm that you have received the package. I hope that you will choose to stay at our hotel again when you next visit New Orleans. Have a great day.

16. What is the speaker calling about?
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi
Số lượng đã trả lời:
A. A room reservation
0 %
0 phiếu
B. A hotel discount
0 %
0 phiếu
C. A misplaced item
0 %
0 phiếu
D. An unpaid bill
0 %
0 phiếu
Tổng cộng:
0 trả lời
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Gửi bình luận của bạn tại đây (*):
(Thông tin Email/ĐT sẽ không hiển thị phía người dùng)
*Nhấp vào đây để nhận mã Nhấp vào đây để nhận mã

Trắc nghiệm mới nhất

×
Trợ lý ảo Trợ lý ảo
×
Đấu trường tri thức | Lazi Quiz Challenge +500k