Đinh Hữu Tiên Đỗ | Chat Online
28/07 08:27:57

Choose the word that best fits each of the blanks in the following passage. Circle A, B, C or D to indicate your answers


----- Nội dung dịch tự động từ ảnh -----
Đây là nội dung văn bản trong ảnh:

"Are you one of the thousands of people who eagerly follow every new (1) __________ that appears? Or are you one of those who go to the shops and just buys whatever they can find in their (2) __________ that (3) __________ them? Or perhaps you order from the Internet, and then have to send everything back because nothing (4) __________. Whatever (5) __________ of shopper you are, one thing is certain. Everyone finds (6) __________ important. According to a recent survey, people spend more time either buying clothes, or thinking about buying them or looking at them in shop (7) __________ than they do at most other products (8) __________ from food. And the reason is obvious. Clothes are an important part of our (9) __________. At work, you may need to impress a customer, or persuade the boss that you know what you are doing, and clothes can certainly help. (10) __________ dressed people, so they say, get on in the world. And as far as attracting the opposite sex is concerned, clothes also play a vital role. If a friend who has been (11) __________ fashion, you can be sure that romance is in the air. And apart from work and romance, there are the influences of sport, music and leisure on the way we (13) __________. So excuse me while I (14) __________ on my tracksuit and training (15) __________. I'm just dashing off for some quick window-shopping."
Bài tập đã có 2 trả lời, xem 2 trả lời ... | Chính sách thưởng | Quy chế giải bài tập
Không chấp nhận lời giải copy từ Trợ lý ảo / ChatGPT. Phát hiện 1 câu cũng sẽ bị xóa tài khoản và không được thưởng
Đăng ký tài khoản để nhận Giải thưởng khi trả lời bài tập.
Đăng ký tài khoản để có thể trả lời bài tập này!

Đăng ký qua Facebook hoặc Google:

Hoặc lựa chọn:
Đăng ký bằng email, điện thoại Đăng nhập bằng email, điện thoại
Lazi.vn