Thúy Hà | Chat Online
14/08 15:07:48

Cho dạng đúng của từ


----- Nội dung dịch tự động từ ảnh -----
Dear Sir / Madam,
I am writing to complain about the service my friends and I received at your restaurant on March 15th.
Firstly, we had booked a table for 9:00 pm but we weren't seated until 10:00 pm. This is far 1) _______ (too long) to keep customers waiting.
Next, the service was 2) _______ (slow). By the time we got our meals, they weren't 3) _______ (warm) to eat. To make things worse, the waiter said that he didn't have 4) _______ (time) to heat them up again because he was 5) _______ (busy).
Furthermore, the restaurant was 6) _______ (noisy). The music was turned on far 7) _______ (loud) and I couldn't hear my friends speak.
As you can imagine, I was extremely upset. I expect a full refund and a written apology.
Yours faithfully,
Martin Baxter
Bài tập đã có 1 trả lời, xem 1 trả lời ... | Chính sách thưởng | Quy chế giải bài tập
Không chấp nhận lời giải copy từ Trợ lý ảo / ChatGPT. Phát hiện 1 câu cũng sẽ bị xóa tài khoản và không được thưởng
Đăng ký tài khoản để nhận Giải thưởng khi trả lời bài tập.
Đăng ký tài khoản để có thể trả lời bài tập này!

Đăng ký qua Facebook hoặc Google:

Hoặc lựa chọn:
Đăng ký bằng email, điện thoại Đăng nhập bằng email, điện thoại
Lazi.vn