Choose the word (A, B, C, or D) that best fits the blank space in the following passage. Students can help protect the environment in many (26) _______. Recycling is one of them. Recycling keeps natural resources from being overused to make things that can be made over and over again without using up any more of the materials. People who don't have jobs or can't afford to buy new things all the time can save money by buying (27) _______ items. When someone doesn't want to buy something brand ...
Phạm Minh Trí | Chat Online | |
02/01 16:56:43 (Tiếng Anh - Lớp 8) |
Choose the word (A, B, C, or D) that best fits the blank space in the following passage.
Students can help protect the environment in many (26) _______. Recycling is one of them. Recycling keeps natural resources from being overused to make things that can be made over and over again without using up any more of the materials. People who don't have jobs or can't afford to buy new things all the time can save money by buying (27) _______ items. When someone doesn't want to buy something brand new, they will sell their old stuff on Facebook Marketplace or Craigslist for money. They will then buy something brand new with the money they made from selling their old stuff instead of the original price they paid.
Students can also cut down waste by reusing items (28) _______ buying brand-new ones they will only use once. For example, they don't have to buy a new pencil case every year; they can use the one they already have. Students can just keep using an old one until it gets (29) _______ out, then they can buy a new one. Students can also help reduce waste by bringing their own bags to the grocery store. This will cut down on the number of plastic bags that companies have to make every day. Plastic is extremely difficult to (30) _______ and will pollute the environment. Thus, protecting the environment is not difficult if we work together.
Students can help protect the environment in many (26) _______ Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
A. practices 0 % | 0 phiếu |
B. examples 0 % | 0 phiếu |
C. ways 0 % | 0 phiếu |
D. directions 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Trắc nghiệm liên quan
- Jacob: “It’s a horror movie.” – Ashley: “_______” (Tiếng Anh - Lớp 8)
- Choose the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the most suitable response to complete each of the following questions. Lona: “Don’t forget to do your homework.” – Dean: “_______” (Tiếng Anh - Lớp 8)
- I _______ at the meeting tomorrow. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- I didn't expect you suddenly _______ your mind. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- When I was young, I was _______ to care for others, love myself and overcome obstacles. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- At this time next year, I _______ my graduation with my friends. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- She said that she _______ the petition online 3 years before. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- If we _______ to France, we will visit the Louvre Museum. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- You _______ come to my home for my birthday this weekend. (Tiếng Anh - Lớp 8)
- After completing the challenging project, the team congratulated _______ on their success. (Tiếng Anh - Lớp 8)
Trắc nghiệm mới nhất
- Điền vào chỗ trống câu thành ngữ sau: Con có mẹ như măng... bẹ? (Tiếng Việt - Lớp 5)
- Để tạo ra điện trường xoáy, không cần có (Vật lý - Lớp 12)
- Ví dụ nào sau đây không phải là ví dụ về cảm ứng điện từ? (Vật lý - Lớp 12)
- Phát biểu nào sau đây nói đến hiện tượng cảm ứng điện từ? (Vật lý - Lớp 12)
- Khi nam châm dịch chuyển ra xa ống dây (Hình vẽ), trong ống dây có dòng điện cảm ứng. Nếu nhìn từ phía thanh nam châm vào đầu ống dây, phát biểu nào sau đây là đúng? (Vật lý - Lớp 12)
- Một học sinh đo cường độ dòng điện chạy trong ống dây khi di chuyển cực bắc của thanh nam châm lại gần ống dây. Cường độ dòng điện sẽ tăng khi (Vật lý - Lớp 12)
- Cách nào sau đây không tạo ra suất điện động cảm ứng? (Vật lý - Lớp 12)
- Ở thí nghiệm về hiện tượng cảm ứng điện từ giữa thanh nam châm và ống dây. Khi tăng tốc độ di chuyển thanh nam châm, dòng điện trong ống dây (Vật lý - Lớp 12)
- Một vòng dây dẫn được đặt nằm theo phương ngang trong từ trường có cảm ứng từ B, trong vòng dây dẫn xuất hiện dòng điện cảm ứng theo chiều kim đồng hồ (nhìn từ trên xuống mặt phẳng vòng dây). Phát biểu nào sau đây về độ lớn và chiều của cảm ứng từ là ... (Vật lý - Lớp 12)
- Một dây dẫn được đặt nằm ngang theo hướng nam bắc trong một từ trường đều có cảm ứng từ nằm ngang hướng về phía đông. Trong dây dẫn có dòng electron chuyển động theo chiều về phía nam. Phát biểu nào sau đây là đúng? (Vật lý - Lớp 12)