Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the word that differs from the other three in the position of primary stress in each of the following questions.
Nguyễn Thị Thương | Chat Online | |
06/09 10:19:32 (Tiếng Anh - Lớp 12) |
9 lượt xem
Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the word that differs from the other three in the position of primary stress in each of the following questions.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. individual 0 % | 0 phiếu |
B. expenditure 0 % | 0 phiếu |
C. communicate 0 % | 0 phiếu |
D. necessity 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Trắc nghiệm liên quan
- Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the word whose underlined part differs from the other three in pronunciation in each of the following questions. (Tiếng Anh - Lớp 12)
- Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the word whose underlined part differs from the other three in pronunciation in each of the following questions. (Tiếng Anh - Lớp 12)
- (A) The more the relative humidity reading (B) rises, (C) the worst the heat (D) affects us. (Tiếng Anh - Lớp 12)
- Mark the letter A, B, C, or D on your answer sheet to indicate the underlined part that needs correction in each of the following questions. (A) Many of the population (B) in our country (C) is composed (D) of farmers. (Tiếng Anh - Lớp 12)
- In every era the lure of the city included a major psychological element for country people: the bustle and social interaction of urban life seemed particularly intriguing to those raised in rural isolation. The word "intriguing" in the last ... (Tiếng Anh - Lớp 12)
- The refining of crude oil into kerosene, and later the development of electric lighting as well as of the telephone, brought additional comforts to urban areas that were unavailable to rural Americans and helped attract many of them from the farms ... (Tiếng Anh - Lớp 12)
- Technological developments further stimulated the process of urbanization. One example is the Bessemer converter (an industrial process for manufacturing steel), which provided steel girders for the construction of skyscrapers. The refining of crude ... (Tiếng Anh - Lớp 12)
- The word "stimulated" in the last paragraph is closest in meaning to____________. (Tiếng Anh - Lớp 12)
- The country had been overwhelmingly rural at the beginning of the century, with less than 5 percent of Americans living in large towns or cities. The proportion of urban percent by 1880 and to 46 percent by 1900. A country with only 6 cities boasting ... (Tiếng Anh - Lớp 12)
- The paragraph preceding the passage most probably discuss____________. (Tiếng Anh - Lớp 12)
Trắc nghiệm mới nhất
- Trường THCS T đã tổ chức hoạt động cộng đồng nào sau đây? Thông tin. Hằng năm, trường Trung học cơ sở T thường tổ chức cho học sinh đến thăm và tặng quà các gia đình thương binh, liệt sĩ ở địa phương. (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Thông điệp “Sống tốt với môi trường là sống tốt cho chính mình” phản ánh về hoạt động cộng đồng nào sau đây? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Hoạt động nào sau đây là hoạt động cộng đồng? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Hành động của bạn H trong tình huống sau cho thấy điều gì? Tình huống. Hai bạn T và H đã từng thân với nhau. Một lần, T đã vô tình gây ra lỗi với bạn thân của mình. Hối hận vì lỗi lầm đã gây ra, T đã sửa chữa và nhiều lần xin lỗi H nhưng H không chấp ... (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Để trở thành người khoan dung, mỗi người cần phải (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Câu tục ngữ “đánh kẻ chạy đi, không ai đánh người chạy lại” phản ánh về đức tính tốt đẹp nào của con người? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Một số bạn học sinh lớp 9 đã xác định rằng: Do lực học hạn chế, gia đình khó khăn, sau khi học xong lớp 9 các bạn sẽ học nghề, tìm kiếm việc làm nuôi bản thân, giúp đỡ gia đình. Theo em, em đồng tình hay không đồng tình với ý kiến trên? Vì sao? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Sống có lí tưởng có ý nghĩa gì đối với đất nước? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Người có lí tưởng sống cao đẹp mong muốn cống hiến: (Giáo dục Công dân - Lớp 9)
- Nhận định nào dưới đây không đúng khi bàn về vấn đề sống có lí tưởng? (Giáo dục Công dân - Lớp 9)