In 2002, Mr Nghiep, (32)……………. “The Buddha of the Poor”, was given the national title of Labor Hero in the Reneval Process, and his Association received the title in 2005.
Tô Hương Liên | Chat Online | |
06/09 10:23:56 (Tiếng Anh - Lớp 10) |
7 lượt xem
In 2002, Mr Nghiep, (32)……………. “The Buddha of the Poor”, was given the national title of Labor Hero in the Reneval Process, and his Association received the title in 2005.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. knowing 0 % | 0 phiếu |
B. known as 0 % | 0 phiếu |
C. regarding as 0 % | 0 phiếu |
D. regarding 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Trắc nghiệm liên quan
- Mr Nghiep said, “Helping one person to gain their (29)………means bringing happiness to him or herself, freeing two or three more people from (30)………………of the patient, and more importantly, building (31)…………………..for poor patients in society.” (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Mr Nghiep said, “Helping one person to gain their (29)………means bringing happiness to him or herself, freeing two or three more people from (30)………………of the patient, and more importantly, building (31)…………………..for poor patients in society.” (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Mr Nghiep said, “Helping one person to gain their (29)………means bringing happiness to him or herself, freeing two or three more people from (30)………………of the patient, and more importantly, building (31)…………………..for poor patients in society.” (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Together with his former colleagues, Mr Nghiep has (26)……………… billions of VND from individual (27)……………….and organizations to support more than a million poor people nationwide through seven major (28)………………….programmes, such as “ For the children’s ... (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Together with his former colleagues, Mr Nghiep has (26)……………… billions of VND from individual (27)……………….and organizations to support more than a million poor people nationwide through seven major (28)………………….programmes, such as “ For the children’s ... (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Together with his former colleagues, Mr Nghiep has (26)……………… billions of VND from individual (27)……………….and organizations to support more than a million poor people nationwide through seven major (28)………………….programmes, such as “ For the children’s ... (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Mr Nghiep, the former Chairman of the People’s Committee of Ho Chi Minh City, retired in 1992, and (25)………………… his Association two years later. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- These are part of the (24)………………………..of the Ho Chi Minh Association for Support of Poor Patients, launched and run by Mr. Nguyen Vinh Nghiep. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose the word or phrase among A, B, C or D that best fits the blank space in the following passage. The Buddha of the Poor More than 26,000 children now have bright (23)…………………..faces after receiving free operations. About 173,000 poor people ... (Tiếng Anh - Lớp 10)
- - Anne: “ Make yourself at home” - John: “ ____________” (Tiếng Anh - Lớp 10)
Trắc nghiệm mới nhất
- Tác phẩm Tức nước vỡ bờ của tác giả nào? (Ngữ văn - Lớp 8)
- Chính sách nào sau đây không nhằm thúc đẩy hội nhập kinh tế quốc tế? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Đầu tư trực tiếp nước ngoài (FDI) là hình thức đầu tư? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Phát biểu nào sau đây là sai về quan điểm định hướng hội nhập kinh tế ở Việt Nam? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Bạn Hải đã viết một chương trình điều khiển chú mèo di chuyển liên tục trên sân khấu cho đến khi chạm phải chú chó. Bạn Hải nên dùng loại cấu trúc điều khiển nào để thực hiện yêu cầu di chuyển liên tục của chú mèo? (Tin học - Lớp 6)
- Câu “ Nếu Tết năm nay Covid được kiểm soát em sẽ đi chúc tết bà con, họ hàng, nếu không em sẽ ở nhà.” thể hiện cấu trúc điều khiển nào? (Tin học - Lớp 6)
- Để viết chương trình cho máy tính, người lập trình sử dụng loại ngôn ngữ nào? (Tin học - Lớp 6)
- Các chỉ tiêu để đánh giá phát triển kinh tế bao gồm? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Để nâng cao chỉ số phát triển con người, nước ta đẩy mạnh sự phát triển của con người thông qua các chỉ số (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Sự tăng trưởng kinh tế được so sánh với các năm gốc kế tiếp nhau được gọi là (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)