The seemingly simple act of exchanging business cards is more complex in Japan (4)_______ the business card represents not only one's identity but also his (5)_______ in life.
Nguyễn Thanh Thảo | Chat Online | |
06/09 20:53:28 (Tiếng Anh) |
7 lượt xem
The seemingly simple act of exchanging business cards is more complex in Japan (4)_______ the business card represents not only one's identity but also his (5)_______ in life.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. though 0 % | 0 phiếu |
B. because 0 % | 0 phiếu |
C. even if 0 % | 0 phiếu |
D. unless 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Trắc nghiệm liên quan
- Prolonged direct eye contact is considered to be (3)_______ or even intimidating. It is rude to stand with your hand or hands in your pockets, especially when greeting someone or when addressing a group of people. (Tiếng Anh)
- Meanwhile, to (2)_______ respect for their customs, it would flatter them to offer a slight bow when being introduced. Avoid hugging and kissing when greeting. It is considered rude to stare. (Tiếng Anh)
- In summary, for most visitors, the Japanese are (1)_______ and difficult to understand. The graceful act of bowing, is the traditional greeting. However, they have also adopted the western custom of shaking hands, but with a light grip. Meanwhile, to ... (Tiếng Anh)
- Now the school is doing well and it seems (5)____ it will continue to run in the future. (Tiếng Anh)
- The villagers started a huge campaign to (4) _____money. They collected enough to hire a teacher and begin to help with school cleaning, lunch supervision and lessons. (Tiếng Anh)
- They were furious when education chiefs tried to make them send the village children to other schools further away because the number of pupils at the village school was too (3)_____. (Tiếng Anh)
- It is now ending its first term as a school (2)_____by the village community and the villagers are just proud of their achievement. (Tiếng Anh)
- A tiny village school is soon to celebrate its 110 birthday - against all expectations. Five years ago it seemed certain to close but parents and other villagers fought the local education authority and raised funds to keep it (1)_______. It is now ... (Tiếng Anh)
- Surprisingly, this amount is similar for different people and in different cultures. No one has (5)______ discovered a way to predict whether a substance will taste sweet, and it was by chance alone that all the man-made chemical sweeteners were ... (Tiếng Anh)
- Approximately a dozen artificial sweeteners have been discovered; one of the earliest was Sorbitol from France. Manufacturers add large amounts of sugar to foodstuffs but never more than the (4)______ required to produce the optimum pleasurable ... (Tiếng Anh)
Trắc nghiệm mới nhất
- Phần I. Đọc - hiểu (6.0 điểm) Đọc kĩ đoạn trích sau và trả lời các câu hỏi bên dưới: “Bơi càng lên mặt ao thấy càng nóng, cá Chuối mẹ bơi mãi, cố tìm hướng vào bờ. Mặt ao sủi bọt, nổi lên từng đám rêu. Rất khó nhận ra phương hướng. Chuối mẹ phải ... (Ngữ văn - Lớp 6)
- Cho ngũ giác đều \[MNPQR\] có tâm \[O.\] Phép quay nào với tâm \[O\] biến ngũ giác đều \[MNPQR\] thành chính nó? (Toán học - Lớp 9)
- Cho lục giác đều \[ABCDEF\] tâm \(O\) biết \[OA = 4{\rm{ cm}}.\] Độ dài mỗi cạnh của lục giác đều \[ABCDEF\] là bao nhiêu? (Toán học - Lớp 9)
- III. Vận dụng Tứ giác \[ABCD\] nội tiếp đường tròn có hai cạnh đối \[AB\] và \[CD\] cắt nhau tại \[M\] và \(\widehat {BAD} = 70^\circ \). Số đo \(\widehat {BCM}\) là (Toán học - Lớp 9)
- Cho tam giác \[ABC\] nhọn nội tiếp \[\left( O \right)\]. Hai đường cao \[BD\] và \[CE\] cắt nhau tại \[H\]. Vẽ đường kính \[AF\]. Khẳng định nào sau đây là đúng? (Toán học - Lớp 9)
- Cho tam giác \[ABC\] có ba góc nhọn, đường cao \[AH\] và nội tiếp đường tròn tâm \[\left( O \right)\], đường kính \[AM\]. Gọi \[N\] là giao điểm của \[AH\] với đường tròn \[\left( O \right)\]. Tứ giác \[BCMN\] là (Toán học - Lớp 9)
- Cho tứ giác \[ABCD\] nội tiếp một đường tròn \[\left( O \right)\]. Biết \(\widehat {BOD} = 140^\circ \). Số đo góc \(\widehat {BCD}\) là (Toán học - Lớp 9)
- Cho đường tròn \[\left( O \right)\]. Trên \[\left( O \right)\] lấy ba điểm \[A,{\rm{ }}B,{\rm{ }}D\] sao cho \(\widehat {AOB} = 120^\circ \), \[AD = BD\]. Khi đó tam giác \[ABD\] là (Toán học - Lớp 9)
- Tam giác đều \[ABC\] nội tiếp đường tròn. Khi đó góc \[AOB\] bằng (Toán học - Lớp 9)
- Khi tứ giác \[MNPQ\] nội tiếp đường tròn, và có \(\widehat M = 90^\circ \). Khi đó, góc \[P\] bằng (Toán học - Lớp 9)