She had always dreamt of working in a bank because she thought she would earn a lot of money. She was told that she had to try hard to make her dream come true. She burnt the midnight oil and finally had some success. First, she was accepted to a prestigious secondary school in Ha Noi. There, she gained not only knowledge but also a number of skills including team work, cooperation, and interpersonal skills. She also became much more organised, thanks to the mountains of work which had to be ...
Nguyễn Thu Hiền | Chat Online | |
07/09 11:41:17 (Tiếng Anh - Lớp 9) |
8 lượt xem
She had always dreamt of working in a bank because she thought she would earn a lot of money. She was told that she had to try hard to make her dream come true. She burnt the midnight oil and finally had some success. First, she was accepted to a prestigious secondary school in Ha Noi. There, she gained not only knowledge but also a number of skills including team work, cooperation, and interpersonal skills. She also became much more organised, thanks to the mountains of work which had to be completed to meet the strict deadlines. She felt she was lucky to have such supportive peers and excellent teachers! Her next achievement was when she gained admission to the Banking Academy of Viet Nam. After three years, she graduated and was awarded a degree in banking. But she realised that she wasn't suited to a nine-to-five job in a bank, even though she was still interested in the subject of finance. Feeling confused, she decided to talk to her parents and her closest friend. Interestingly, she learned that she had the qualifications, skills, and above all, the aptitude for a teaching career. And now she's a lecturer for the Banking Academy where she graduated. Choose True or False for these statements. She had dreamt of working in a bank.
She had dreamt of working in a bank.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. True 0 % | 0 phiếu |
B. False 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Trắc nghiệm liên quan
- She had always dreamt of working in a bank because she thought she would earn a lot of money. She was told that she had to try hard to make her dream come true. She burnt the midnight oil and finally had some success. First, she was accepted to a ... (Tiếng Anh - Lớp 9)
- She had always dreamt of working in a bank because she thought she would earn a lot of money. She was told that she had to try hard to make her dream come true. She burnt the midnight oil and finally had some success. First, she was accepted to a ... (Tiếng Anh - Lớp 9)
- The school headmaster promised .......... practical study programmes to students. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- He ............ football with his friends after he ............ his homework. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- We need a ............ of cabbage and two ............ of celery. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- The ............ time is twelve noon at this hotel. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- You ............ improve your cooking skills if you enter this cooking competition. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- He has a good sense of ............ He never gets lost. (Tiếng Anh - Lớp 9)
- The cake you bought yesterday was ............ It was so delicious! (Tiếng Anh - Lớp 9)
- Teachers will become ............ rather than information providers. (Tiếng Anh - Lớp 9)
Trắc nghiệm mới nhất
- Vợ chồng anh X hằng tháng đều lập kế hoạch thu chi trong gia đình. Anh chị phân bổ các khoản chi theo tỉ lệ 50/20/30. Việc làm của vợ chồng anh X thực hiện bước nào dưới đây trong lập kế hoạch, thu chi của gia đình? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Nhân vật nào dưới đây chi tiêu hợp lí? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Trong quá trình thực hiện các khoản thu, chi theo kế hoạch cần (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Việc sử dụng các khoản thu và chỉ nhằm đáp ứng nhu cầu vật chất, tinh thần ác thành viên sao cho phù hợp với các nguồn thu nhập là nội dung của khái niệm nào dưới đây? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Việc doanh nghiệp đầu tư tối ưu quy trình vận hành để tiết kiệm chi phí; sản xuất hàng hoá, dịch vụ mà xã hội cần với mức giá hợp lí; tạo công ăn việc làm cho người lao động với mức thù lao xứng đáng; đảm bảo chất lượng, an toàn sản phẩm cho người ... (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Đâu là biểu hiện vi phạm đạo đức và pháp luật, biểu hiện thiếu văn hóa. (Tin học - Lớp 8)
- Nhân vật nào trong tình huống sau đây đã vi phạm trách nhiệm pháp lí trong quá trình sản xuất, kinh doanh? Tình huống. Ông X mua chiếc tài có tổng dung tích trên 40 m3, máy nổ và các phụ tùng để hút cát từ lòng sông Hồng lên khoang ... (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Các chủ thể sản xuất, kinh doanh không được thực hiện hành vi nào sau đây? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)
- Đọc đoạn trích sau và trả lời câu hỏi: Không có gì tự đến đâu con, Quả muốn ngọt phải tháng ngày tích nhựa. Hoa sẽ thơm khi trải qua nắng lửa Mùa bội thu phải một nắng hai sương. Không có gì tự đến dẫu bình thường. Phải bằng cả bàn tay và nghị lực ... (Ngữ văn - Lớp 8)
- Nội dung nào sau đây không đúng khi nói về trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp? (Giáo dục kinh tế và pháp luật - Lớp 12)