Street Children Volunteer Programme in DelhiThere are about 100 million street children in India who do not attend any school and spend most of their time on the streets. In Delhi, the capital city, it is estimated that there are about 175,000 street children of which 10% are runaways. In fact, there are more than 25,000 children who live in and around railway stations in Delhi. They can be seen searching the rubbish heap for a meal, sleeping between the tracks, often beaten and sexually ...
Tôi yêu Việt Nam | Chat Online | |
01/09/2024 12:12:04 (Tiếng Anh - Lớp 10) |
Street Children Volunteer Programme in Delhi
There are about 100 million street children in India who do not attend any school and spend most of their time on the streets. In Delhi, the capital city, it is estimated that there are about 175,000 street children of which 10% are runaways. In fact, there are more than 25,000 children who live in and around railway stations in Delhi. They can be seen searching the rubbish heap for a meal, sleeping between the tracks, often beaten and sexually abused.
Volunteer Work in the Street Children Programme in Delhi, India consists of taking informal education classes with the children, playing games with the children and introducing them to different new activities. Volunteers can teach the children good habits such as cleanliness, hygiene and greetings. On some of the days, volunteers can plan a trip with the children to a museum or zoo in Delhi. Such educational trips arc very useful for the children where they love spending time and playing with the volunteers.
Volunteers work at the various contact points or shelter homes, being run by various organizations, which serve as day care centers for these street children. They can assist in providing love, care, basic literacy, recreation and most importantly spend time and shower affection on them.
Sreet children in Deli____
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
A. spend most of their time in and around railway stations 0 % | 0 phiếu |
B. live in very badly physical and mental conditions 0 % | 0 phiếu |
C. account for 100 million from all parts of India 0 % | 0 phiếu |
D. can search heaps of food for meals 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Trắc nghiệm liên quan
- Choose the word that has main stress placed differently from the others (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose the word that has main stress placed differently from the others (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose the word that has main stress placed differently from the others (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose the word that has main stress placed differently from the others (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose the word that has main stress placed differently from the others (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose one word in each group that has the underlined part pronounced differently from the rest. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose one word in each group that has the underlined part pronounced differently from the rest. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose one word in each group that has the underlined part pronounced differently from the rest. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose one word in each group that has the underlined part pronounced differently from the rest. (Tiếng Anh - Lớp 10)
- Choose one word in each group that has the underlined part pronounced differently from the rest. (Tiếng Anh - Lớp 10)
Trắc nghiệm mới nhất
- Câu nào dưới đây không đúng với doanh nghiệp độc quyền: (Tổng hợp - Đại học)
- Đối với người tiêu dùng thì biện pháp điều tiết độc quyền nào của chính phủ mang lại lợi ích cho họ: (Tổng hợp - Đại học)
- So với giá cả và sản lượng cạnh tranh, nhà độc quyền sẽ định mức giá …… và bán ra số lượng ..... (Tổng hợp - Đại học)
- Một doanh nghiệp độc quyền thấy rằng ở mức sản lượng hiện tại, doanh thu biên bằng 5 và chi phí biến bằng 4. Quyết định nào sau đây sẽ làm tối đa hóa lợi nhuận (Tổng hợp - Đại học)
- Giả sử một công ty độc quyền có MR = 2.400 - 4Q và MC = 22, doanh thu sẽ đạt tối đa khi sản xuất sản lượng: (Tổng hợp - Đại học)
- Trong ngành độc quyền hoàn toàn, doanh thu biện (MR): (Tổng hợp - Đại học)
- Yếu tố nào sau đây được xem là rào cản của việc gia nhập thị trường: (Tổng hợp - Đại học)
- Phân biệt giá cấp một: (Tổng hợp - Đại học)
- Nếu phân biệt giá cấp một: (Tổng hợp - Đại học)
- Đường cầu sản phẩm của một ngành: Q= 1.800 - 200P Ngành này có LẠC không đổi ở mọi mức sản lượng là 1,5. Giá cả và sản lượng thế nào? Nếu phân biệt giá cấp một: (Tổng hợp - Đại học)