LH Quảng cáo: lazijsc@gmail.com

Read the passage and choose the best answer. I know that it is my job to make sure that everything goes well for the tourists and I feel I work hard for the company. I cannot be blamed for last week; I met a group at the airport and took them to the coach. The coach driver was a bit annoyed because the flight was late. But it wasn't far to the hotel and everyone was looking forward to their dinner. We hadn't used the Hotel Riviera before but our normal one had a conference in it so it was fully ...

Nguyễn Thị Thảo Vân | Chat Online
04/09 13:13:10 (Tiếng Anh - Lớp 12)
5 lượt xem

Read the passage and choose the best answer.

I know that it is my job to make sure that everything goes well for the tourists and I feel I work hard for the company. I cannot be blamed for last week; I met a group at the airport and took them to the coach. The coach driver was a bit annoyed because the flight was late. But it wasn't far to the hotel and everyone was looking forward to their dinner. We hadn't used the Hotel Riviera before but our normal one had a conference in it so it was fully booked. When I announced our arrival at the reception desk, they said they were full. I had booked rooms for the group but the manager said they were cancelled by phone a few days before. He insisted that he recognised my voice and that I had made the phone call. We had a bit of an argument but they obviously didn't have enough rooms. In the end, the manager phoned hotels in the town and found rooms for everyone but in four different hotels. By this time, the coach had gone, so we had to get taxis and some of the tourists started to get very angry with me. I still don't know who made that phone call but it definitely wasn't me.

Dịch:

Tôi biết rằng công việc của tôi là đảm bảo mọi việc diễn ra tốt đẹp cho khách du lịch và tôi cảm thấy mình đang làm việc chăm chỉ cho công ty. Tôi không thể đổ lỗi cho tuần trước; Tôi gặp một nhóm ở sân bay và đưa họ lên xe khách. Lái xe hơi khó chịu vì chuyến bay bị trễ. Nhưng cách khách sạn không xa và mọi người đều đang mong chờ bữa tối. Chúng tôi chưa từng sử dụng khách sạn Riviera trước đây nhưng khách sạn bình thường của chúng tôi có hội nghị ở đó nên đã được đặt kín chỗ. Khi tôi thông báo chúng tôi đến bàn tiếp tân, họ nói rằng họ đã đầy. Mình đã đặt phòng cho nhóm nhưng quản lý nói đã hủy qua điện thoại mấy ngày trước. Anh ấy khẳng định rằng anh ấy nhận ra giọng nói của tôi và tôi đã gọi điện. Chúng tôi đã cãi nhau một chút nhưng rõ ràng là họ không có đủ phòng. Cuối cùng, người quản lý gọi điện đến các khách sạn trong thị trấn và tìm phòng cho mọi người nhưng ở bốn khách sạn khác nhau. Lúc này, huấn luyện viên đã đi rồi nên chúng tôi phải bắt taxi và một số du khách bắt đầu rất tức giận với tôi. Tôi vẫn không biết ai đã gọi cuộc điện thoại đó nhưng chắc chắn đó không phải là tôi.

Why weren't any rooms available at the Hotel Riviera?

Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi
Số lượng đã trả lời:
A. Someone had forgotten to book them
0 %
0 phiếu
B. A conference was taking place there.
0 %
0 phiếu
C. Someone had said they were not needed
0 %
0 phiếu
D. There were more people in the group than expected.
0 %
0 phiếu
Tổng cộng:
0 trả lời
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Gửi bình luận của bạn tại đây (*):
(Thông tin Email/ĐT sẽ không hiển thị phía người dùng)
*Nhấp vào đây để nhận mã Nhấp vào đây để nhận mã

Trắc nghiệm mới nhất

×
Trợ lý ảo Trợ lý ảo
×
Gia sư Lazi Gia sư