Some people think that teenagers are too young to know what love actually is. In fact, love never comes with age. Teenagers are old enough to know what love means. Some parents think the responsibility of teenagers is to study, not to love. From their viewpoint, love can sometimes lead to heartbreak and they are afraid that their children will be broken-hearted when the relationship ends. However, life is a challenging journey with various levels of sentiment. Heartbreak after a breakup may be a ...
Nguyễn Thanh Thảo | Chat Online | |
04/09 15:06:39 (Tiếng Anh - Lớp 11) |
8 lượt xem
Some people think that teenagers are too young to know what love actually is. In fact, love never comes with age. Teenagers are old enough to know what love means. Some parents think the responsibility of teenagers is to study, not to love. From their viewpoint, love can sometimes lead to heartbreak and they are afraid that their children will be broken-hearted when the relationship ends. However, life is a challenging journey with various levels of sentiment. Heartbreak after a breakup may be a painful experience to go through, but it will help teenagers become stronger and make better choices next time. It is not wrong for teenagers to start a healthy relationship but it would be better if they knew how to maintain a balance between studies and relationships. It is also important for parents to have open conversations with teens about their feelings and relationships. Furthermore, standing by teenagers, being a shoulder for them to cry on and helping them deal with ups and downs are essential.
Read the statements and decide they are true (T) or false (F).
In parents’ opinions, teenagers must focus on their studies.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. True 0 % | 0 phiếu |
B. False | 1 phiếu (100%) |
Tổng cộng: | 1 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Trắc nghiệm liên quan
- My parents forbid me wear tight tops and have my hair dyed. They think that the clothes and dyed hair break rules and norms of society. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- Suddenly, Maria felt extremely tired and her face sounded pale. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- People reacted angrily to the city's failure _________ an efficient public transport system. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- It’s absolutely vital for teenagers _______ how to cope with loneliness. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- It is their neighbours _______ they have a very good relationship with. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- Our company is seeking for candidates who are ________ and hard-working. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- In order to ____________ the gap between the old generation and the younger one, mutual understanding is the vital key. (Tiếng Anh - Lớp 11)
- A: Do you feel like going to the prom with me? - B: ______________ (Tiếng Anh - Lớp 11)
- He kept beeping the car horn loudly and the other drivers became _________ (Tiếng Anh - Lớp 11)
- She _______ stay at home to look after her children because there is no one to help her. (Tiếng Anh - Lớp 11)
Trắc nghiệm mới nhất
- Xét các số tự nhiên gồm 3 chữ số khác nhau được lập từ các số \[0\,;\,\,3\,;\,\,5\,;\,\,7.\] Xác suất để tìm được một số có dạng \(\overline {3xy} \) là (Toán học - Lớp 9)
- III. Vận dụng Chọn ngẫu nhiên một số tự nhiên có 3 chữ số. Gọi \[A\] là biến cố “Số tự nhiên được chọn gồm 3 chữ số \[3\,;\,\,4\,;\,\,5\]”. Xác suất của biến cố \[A\] là (Toán học - Lớp 9)
- Một hộp có hai bi trắng được đánh số 1 và 2 ,viên bi xanh được đánh số 4 và 5 và 2 viên bi đỏ được đánh số từ 6 và 7. Lấy ngẫu nhiên lần lượt hai viên bi từ hộp. Số phần tử của không gian mẫu là (Toán học - Lớp 9)
- Gieo ngẫu nhiên hai con súc sắc cân đối, đồng chất. Xác suất của biến cố “Tổng số chấm của hai con xúc xắc bằng 6” là (Toán học - Lớp 9)
- Có hai hộp thẻ. Hộp thứ nhất chứa các thẻ được đánh số từ 1 đến 5, hộp thứ hai chứa các thẻ được đánh số từ 6 đến 9. Lần lượt lấy ngẫu nhiên ở mỗi hộp 1 thẻ và viết số tạo thành từ 2 thẻ đó. Không gian mẫu của phép thử có số phần tử là (Toán học - Lớp 9)
- Gieo một đồng xu cân đối và đồng chất ba lần. Xét biến cố \[A:\] “Mặt ngửa xuất hiện ít nhất 1 lần”. Tập hợp mô tả kết quả thuận lợi cho biến cố \[A\] là (Toán học - Lớp 9)
- Một lô hàng có \[1\,\,000\] sản phẩm, trong đó có 50 sản phẩm không đạt yêu cầu. Lấy ngẫu nhiên từ lô hàng đó 1 sản phẩm. Xác suất để sản phẩm lấy ra là sản phẩm tốt là (Toán học - Lớp 9)
- Một xạ thủ bắn vào một tấm bia được chia thành các ô bằng nhau đánh số từ 1 đến 10. Xác suất để xạ thủ bắn được điểm tốt (từ 8 đến 10 điểm) là (Toán học - Lớp 9)
- II. Thông hiểu Lấy ngẫu nhiên hai viên bi từ một thùng có 4 bi xanh, 5 bi đỏ và 6 bi vàng. Số phần tử của không gian mẫu là (Toán học - Lớp 9)
- Bạn An viết lên bảng một số tự nhiên có 2 chữ số và nhỏ hơn 50. Số kết quả thuận lợi của biến cố “Số được viết là số tròn chục” là (Toán học - Lớp 9)