I. Write sentences with the cues given. Follow the model:
1.She / attractive / when she was a child.
..............................................................
2.I / happy at / school / two days ago.
..............................................................
3.Cities / polluted / ten years ago .
.............................................................
4.She / intelligent /than/ I thought.
............................................................
II. Find and correct the mistakes.
1. There are not some tomatoes in the fridge.
..........................................................................
2. Tomorrow Tuan is buys a toy train for his baby brother.
......................................................................................
3. There are many buildings at this city.
...............................................................
4. Would you like turn off your computer?
.......................................................................
5. What shall we doing this afternoon?
..........................................................................
6. Please tell me something your neighbourhood.
................................................................................
7. Where the chemist’s?
................................................................................
8. First go pass the traffic lights, and then turn left.
.................................................................................
9. Go to the end on the street.
................................................................................
10. Can you tell me the way at the supermarket?
…………………………………………………………………………………………………..
Bằng cách nhấp vào Đăng nhập, bạn đồng ý Chính sách bảo mật và Điều khoản sử dụng của chúng tôi. Nếu đây không phải máy tính của bạn, để đảm bảo an toàn, hãy sử dụng Cửa sổ riêng tư (Tab ẩn danh) để đăng nhập (New Private Window / New Incognito Window).
Hôm nay bạn thế nào? Hãy nhấp vào một lựa chọn, nếu may mắn bạn sẽ được tặng 50.000 xu từ Lazi
Vui | Buồn | Bình thường |