Dialogue arrangement: Choose A, B, C, or D to make a complete dialogue for each question. a. That would be great! I could use a fresh perspective. b. Have you finished your project yet? c. Would it help if I looked over what you have so far? d. Almost, but I’m struggling with the final touches.
Phạm Minh Trí | Chat Online | |
08/11 11:08:10 (Tổng hợp - Lớp 12) |
14 lượt xem
Dialogue arrangement: Choose A, B, C, or D to make a complete dialogue for each question.
a. That would be great! I could use a fresh perspective.
b. Have you finished your project yet?
c. Would it help if I looked over what you have so far?
d. Almost, but I’m struggling with the final touches.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. a-b-c-d. | 1 phiếu (100%) |
B. a-d-c-b. 0 % | 0 phiếu |
C. b-c-d-a. 0 % | 0 phiếu |
D. b-d-c-a. 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 1 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Đề thi Đánh giá năng lực ĐHQG Hà Nội form 2025 có đáp án (Đề 10)
Tags: Dialogue arrangement: Choose A. B. C. or D to make a complete dialogue for each question.,a. That would be great! I could use a fresh perspective.,b. Have you finished your project yet?,c. Would it help if I looked over what you have so far?,d. Almost. but I’m struggling with the final touches.
Tags: Dialogue arrangement: Choose A. B. C. or D to make a complete dialogue for each question.,a. That would be great! I could use a fresh perspective.,b. Have you finished your project yet?,c. Would it help if I looked over what you have so far?,d. Almost. but I’m struggling with the final touches.
Trắc nghiệm liên quan
- Flatmate: I’ve noticed that sometimes the light in the bathroom is left on after you use it. I was just worrying that it wastes electricity. You: _____________ (Tổng hợp - Lớp 12)
- Liam: ‘Do you fancy going to that new jazz club in town?’ Miley: ‘Yes, let’s go and _____________, shall we? (Tổng hợp - Lớp 12)
- Customer: I asked for a large coffee, but this is a medium. Barista: _____________ Let me fix that right away. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Dialogue completion: Choose A, B, C, or D to complete each dialogue. Mark: Have you tried that new smartphone app everyone’s talking about? Oanh: _____________ (Tổng hợp - Lớp 12)
- Thanks for inviting me but this time I think I’ll give it a miss, if you don’t mind. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Antonyms: Choose A, B, C, or D that has the OPPOSITE meaning to the underlined word/ phrase in each question. The operation can only go ahead if the child’s parents consent to it. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Of course I’ll pay you back next week. You can bank on it. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Synonyms: Choose A, B, C, or D that has the CLOSEST meaning to the underlined word/ phrase in each question. They’re going to demolish the Old Town Hall today, and it feels like we’re losing a piece of our history and all the memories tied to it. (Tổng hợp - Lớp 12)
- ‘Hello? Yes, I’d like to _______ for tomorrow with Dr. Hien, please.’ ‘Certainly, let me check the schedule...’ (Tổng hợp - Lớp 12)
- We _______ while we were on holiday, so we came back to find the place turned upside down and several valuables missing. (Tổng hợp - Lớp 12)
Trắc nghiệm mới nhất
- Số thập phân thích hợp điền vào ô trống là: (Toán học - Lớp 5)
- Ý nghĩa tích cực của tự do hóa thương mại mở rộng là (Địa lý - Lớp 11)
- Trong các số thập phân sau, số thập phân nào nhỏ nhất? (Toán học - Lớp 5)
- 5,78 ……. 5,7800 Điền dấu >, <, = thích hợp vào chỗ chấm. (Toán học - Lớp 5)
- Các công ty đa quốc gia có đặc điểm nào dưới đây? (Địa lý - Lớp 11)
- Phân số 75 viết dưới dạng số thập phân là: (Toán học - Lớp 5)
- Nhận định nào sau đây không phải đặc điểm của các công ty đa quốc gia? (Địa lý - Lớp 11)
- Trong không gian , cho điểm và mặt phẳng . Mặt phẳng đi qua và song song với mặt phẳng có phương trình: (Toán học - Lớp 12)
- Trong không gian , cho mặt phẳng . Khoảng cách từ điểm đến mặt phẳng bằng (Toán học - Lớp 12)
- 15,784 < 15,……84 Số thích hợp điền vào ô trống là: (Toán học - Lớp 5)