Dialogue arrangement: Choose A, B, C, or D to make a complete dialogue for each question. a. I’m trying to cook a delicious pasta dish for dinner tonight. Any ideas? b. What ingredients do I need for that? c. You could try making a classic spaghetti Aglio e Olio; it’s simple and flavorful. d. Just some spaghetti, garlic, olive oil, and a pinch of chili flakes for a bit of heat.
CenaZero♡ | Chat Online | |
hôm qua (Tổng hợp - Lớp 12) |
1 lượt xem
Dialogue arrangement: Choose A, B, C, or D to make a complete dialogue for each question.
a. I’m trying to cook a delicious pasta dish for dinner tonight. Any ideas?
b. What ingredients do I need for that?
c. You could try making a classic spaghetti Aglio e Olio; it’s simple and flavorful.
d. Just some spaghetti, garlic, olive oil, and a pinch of chili flakes for a bit of heat.
Vui lòng chờ trong giây lát!
Lựa chọn một trả lời để xem Đáp án chính xác Báo sai đáp án hoặc câu hỏi |
Số lượng đã trả lời:
A. a-c-b-d. 0 % | 0 phiếu |
B. a-b-d-c. 0 % | 0 phiếu |
C. b-c-d-a. 0 % | 0 phiếu |
D. b-d-a-c. 0 % | 0 phiếu |
Tổng cộng: | 0 trả lời |
Bình luận (0)
Chưa có bình luận nào, bạn có thể gửi ý kiến bình luận tại đây:
Đề thi Đánh giá năng lực ĐHQG Hà Nội form 2025 có đáp án (Đề 15)
Tags: Dialogue arrangement: Choose A. B. C. or D to make a complete dialogue for each question.,a. I’m trying to cook a delicious pasta dish for dinner tonight. Any ideas?,b. What ingredients do I need for that?,c. You could try making a classic spaghetti Aglio e Olio; it’s simple and flavorful.,d. Just some spaghetti. garlic. olive oil. and a pinch of chili flakes for a bit of heat.
Tags: Dialogue arrangement: Choose A. B. C. or D to make a complete dialogue for each question.,a. I’m trying to cook a delicious pasta dish for dinner tonight. Any ideas?,b. What ingredients do I need for that?,c. You could try making a classic spaghetti Aglio e Olio; it’s simple and flavorful.,d. Just some spaghetti. garlic. olive oil. and a pinch of chili flakes for a bit of heat.
Trắc nghiệm liên quan
- Manager: The client was impressed with your presentation. Employee: _____________; it’s the whole team’s hard work that made it possible. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Andre: Who’s babysitting Trina tomorrow night? Tara: Well, _____________, so I’m staying in while the others go out. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Enrico: Pineapple does not belong on pizza whatsoever! Lucy: _____________ I think it adds a nice sweet and savory contrast. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Dialogue completion: Choose A, B, C, or D to complete each dialogue. Emily: Oversized jackets are all over the place this season. Camille: _____________ (Tổng hợp - Lớp 12)
- They do tough interviews, so you’ll need to have your wits about you to handle their tricky questions and stay sharp under pressure. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Antonyms: Choose A, B, C, or D that has the OPPOSITE meaning to the underlined word/ phrase in each question. His teachers perceive him as introverted. He’s shy and doesn’t quite like playing with other kids. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Phuc was asked to stand in for the IT manager while she was away on maternity leave. (Tổng hợp - Lớp 12)
- Synonyms: Choose A, B, C, or D that has the CLOSEST meaning to the underlined word/ phrase in each question. She has one little dog - her companion - which is a priceless asset to her. (Tổng hợp - Lớp 12)
- I don’t _______ taking the exam when you’re not ready for it. It’s a complete waste of time. (Tổng hợp - Lớp 12)
- If you have yet to understand, get your teacher _______ it to you again after the lesson. (Tổng hợp - Lớp 12)
Trắc nghiệm mới nhất
- Phần I. Đọc - hiểu (6.0 điểm) Đọc kĩ đoạn trích sau và trả lời các câu hỏi bên dưới: “Bơi càng lên mặt ao thấy càng nóng, cá Chuối mẹ bơi mãi, cố tìm hướng vào bờ. Mặt ao sủi bọt, nổi lên từng đám rêu. Rất khó nhận ra phương hướng. Chuối mẹ phải ... (Ngữ văn - Lớp 6)
- Cho ngũ giác đều \[MNPQR\] có tâm \[O.\] Phép quay nào với tâm \[O\] biến ngũ giác đều \[MNPQR\] thành chính nó? (Toán học - Lớp 9)
- Cho lục giác đều \[ABCDEF\] tâm \(O\) biết \[OA = 4{\rm{ cm}}.\] Độ dài mỗi cạnh của lục giác đều \[ABCDEF\] là bao nhiêu? (Toán học - Lớp 9)
- III. Vận dụng Tứ giác \[ABCD\] nội tiếp đường tròn có hai cạnh đối \[AB\] và \[CD\] cắt nhau tại \[M\] và \(\widehat {BAD} = 70^\circ \). Số đo \(\widehat {BCM}\) là (Toán học - Lớp 9)
- Cho tam giác \[ABC\] nhọn nội tiếp \[\left( O \right)\]. Hai đường cao \[BD\] và \[CE\] cắt nhau tại \[H\]. Vẽ đường kính \[AF\]. Khẳng định nào sau đây là đúng? (Toán học - Lớp 9)
- Cho tam giác \[ABC\] có ba góc nhọn, đường cao \[AH\] và nội tiếp đường tròn tâm \[\left( O \right)\], đường kính \[AM\]. Gọi \[N\] là giao điểm của \[AH\] với đường tròn \[\left( O \right)\]. Tứ giác \[BCMN\] là (Toán học - Lớp 9)
- Cho tứ giác \[ABCD\] nội tiếp một đường tròn \[\left( O \right)\]. Biết \(\widehat {BOD} = 140^\circ \). Số đo góc \(\widehat {BCD}\) là (Toán học - Lớp 9)
- Cho đường tròn \[\left( O \right)\]. Trên \[\left( O \right)\] lấy ba điểm \[A,{\rm{ }}B,{\rm{ }}D\] sao cho \(\widehat {AOB} = 120^\circ \), \[AD = BD\]. Khi đó tam giác \[ABD\] là (Toán học - Lớp 9)
- Tam giác đều \[ABC\] nội tiếp đường tròn. Khi đó góc \[AOB\] bằng (Toán học - Lớp 9)
- Khi tứ giác \[MNPQ\] nội tiếp đường tròn, và có \(\widehat M = 90^\circ \). Khi đó, góc \[P\] bằng (Toán học - Lớp 9)