Bài tập  /  Bài đang cần trả lời

Viết bài văn nói về ước mơ làm youtuber bằng Tiếng Anh

Viết bài văn nói về ước mơ làm youtuber bằng Tiếng Anh ( tự viết mk tặng 20 xu nka )
2 trả lời
Hỏi chi tiết
1.989
3
2
Toxic
20/01/2022 20:43:45
+5đ tặng

Society has been developed, which is attached to the improvement of the material life and spiritual needs of people and from which higher. In particular, tourism is one of the requirements is becoming increasingly popular, tourism is developed from that. Evident from the fact that with passion from childhood, I have grown in my dreams someday become a tour guide, and I myself will choose it as a career to develop the relatives in the future.

Since childhood, I have dreamed of traveling all over the country. What could be better than to be sitting on the bus, train traveling across the length of the S-shaped strip of land. Each area where all the mysteries in her own history, geography, it makes travel more enjoyable. Over the first trip of his desire to become a tour guide in intense when I rolled my eyes of you listening guides unhesitatingly in a certain place, or when I was fascinated by the game little different on each bus, by complaints was too articulate their humor. In my mind, they are very talented.

Mở khóa để xem toàn bộ nội dung trả lời

(?)
Bạn đã đạt đến giới hạn của mình. Bằng cách Đăng ký tài khoản, bạn có thể xem toàn bộ nội dung trả lời
Cải thiện điểm số của bạn bằng cách đăng ký tài khoản Lazi.
Xem toàn bộ các câu trả lời, chat trực tiếp 1:1 với đội ngũ Gia sư Lazi bằng cách Đăng nhập tài khoản ngay bây giờ
Tôi đã có tài khoản? Đăng nhập
4
3
Tran Khoa
20/01/2022 20:59:59
+4đ tặng
Our childhood has many adorable, even fanciful, desires. I also had a dream, although my dream is a bit weird, but I also want to share it with everyone. In the future, when I grow up, I want to be a YouTuber. I have also expressed my dream to everyone around but most of them do not agree, the only one who agrees is a friend who forgot on my internet, but I did not give up, I decided to go later. follow my own dream. When I watch on TV, there are many good game players, and loved by many people, I also want to be like that, so I also want to be a YouTube channel. I don't want to be only a Vietnamese Youtubers, but I also want to reach out further by speaking English. In my channel, I will speak English, and at the same time speak English about Vietnamese customs and habits, and beautiful Vietnamese hunchbacks. Although my dream is very unusual, please accept it.
dịch:Tuổi thơ của chúng ta có rất nhiều ước muốn đáng yêu, thậm chí là hư ảo. Tôi cũng đã từng có một giấc mơ, mặc dù giấc mơ của tôi hơi kỳ quặc nhưng tôi cũng muốn chia sẻ nó với mọi người. Trong tương lai, khi lớn lên, tôi muốn trở thành một Youtuber. Tôi cũng đã từng bày tỏ ước mơ của mình với mọi người xung quanh nhưng hầu hết đều không đồng ý, người đồng ý duy nhất là một người bạn quên trên mạng của tôi, nhưng tôi không bỏ cuộc, tôi quyết định đi sau. theo đuổi ước mơ của chính mình. Khi xem trên tivi, có nhiều người chơi game hay, được nhiều người yêu thích, mình cũng muốn được như vậy nên mình cũng muốn làm kênh YouTube. Tôi không muốn chỉ là một Youtuber Việt Nam mà còn muốn vươn xa hơn bằng cách nói tiếng Anh. Trong kênh của mình, mình sẽ nói tiếng anh, đồng thời nói tiếng anh về phong tục tập quán của người Việt Nam, và những câu nói hay về gù lưng Việt Nam. Mặc dù ước mơ của tôi rất khác thường, nhưng hãy chấp nhận nó.

Bạn hỏi - Lazi trả lời

Bạn muốn biết điều gì?

GỬI CÂU HỎI
Học tập không giới hạn cùng học sinh cả nước và AI, sôi động, tích cực, trải nghiệm

Hôm nay bạn thế nào? Hãy nhấp vào một lựa chọn, nếu may mắn bạn sẽ được tặng 50.000 xu từ Lazi

Vui Buồn Bình thường

Học ngoại ngữ với Flashcard

×
Gia sư Lazi Gia sư
×
Trợ lý ảo Trợ lý ảo