LH Quảng cáo: lazijsc@gmail.com

Bài tập  /  Bài đang cần trả lời

Đọc bức thư sau, viết thư phản hồi lại

Dear Sir or Madam,

I have recently bought a Samsung digital camera from your showroom. I was excited to bring it home but disappointed to find that it did not work as expected. To add more misery, even after I returned it to your store to claim the warranty, I am yet to hear an update. I am hoping to get my camera replaced by a new one.

I have bought a Samsung NX410 40MP camera from 125 Oxford St, Soho showroom on 10th December. Unfortunately, it malfunctioned just after I took it home. I cannot take pictures and it turns off automatically. The very next day, I visited your showroom and talked to Cynthia, one of your representatives, who assured me that the camera would be replaced within 24 hours. When I called her again, she told me that it would take a few more days and would be repaired instead of being replaced. When I demanded the reason, she failed to answer.

It has been almost a week since I purchased the camera from your store. The faulty product should be your responsibility, not mine. One of my relatives has advised me to talk to the Consumer Right Authority and file a complaint against your company but I will wait till 24th (the day before Christmas). I am attaching the receipt of the purchase.

I still believe your brand reputation. I would like you to take immediate action against the misconduct I experienced.

Yours faithfully,

Ginna Maria
viết thư phản hồi nhé
càng dài càng tốt

1 trả lời
Hỏi chi tiết
337
1
0
Phonggg
01/11/2020 01:11:30
+5đ tặng
Dear Madam ...
We are very sorry for what happened to you. Our fault was a mistake that shouldn't have been made. Hope you can forgive us and give us a chance to correct the mistake. We guarantee to bring the best products and completely limit such small errors next time.
Sincerely thank you !
Company ...

Mở khóa để xem toàn bộ nội dung trả lời

(?)
Bạn đã đạt đến giới hạn của mình. Bằng cách Đăng ký tài khoản, bạn có thể xem toàn bộ nội dung trả lời
Cải thiện điểm số của bạn bằng cách đăng ký tài khoản Lazi.
Xem toàn bộ các câu trả lời, chat trực tiếp 1:1 với đội ngũ Gia sư Lazi bằng cách Đăng nhập tài khoản ngay bây giờ
Tôi đã có tài khoản? Đăng nhập

Bạn hỏi - Lazi trả lời

Bạn muốn biết điều gì?

GỬI CÂU HỎI
Học tập không giới hạn cùng học sinh cả nước và AI, sôi động, tích cực, trải nghiệm
Trắc nghiệm Tiếng Anh Đại học mới nhất

Hôm nay bạn thế nào? Hãy nhấp vào một lựa chọn, nếu may mắn bạn sẽ được tặng 50.000 xu từ Lazi

Vui Buồn Bình thường

Học ngoại ngữ với Flashcard

×
Trợ lý ảo Trợ lý ảo
×
Gia sư Lazi Gia sư