LH Quảng cáo: lazijsc@gmail.com

Bài tập  /  Bài đang cần trả lời

Fill in the gaps with the words below

3.Fill in the gaps with the words below
make, similarities, in similar ways, spendnearly, almost equally, accounts for, show, more

The graphs below (1)…………….. the types of gifts that men and women in the USA buy for each other on Valentine's Day.
There are three items which are most popular with both sexes. These are cards, flowers and candy. These three presents(2)……………… nearly 50% of total male purchases, and are (3)………………… divided in popularity, with cards most popular by 2%, followed by flowers, and candy third.
Women (4)…………………. 60% on these items, but prefer cards over their second choice, candy, by a distinct margin. The third choice, flowers, (5)………………. about half the expenditure on candy, and nearly one third of the money spent on cards.
Apart from major, but unspecified spending on “other” – 25% for men and 17% for women - and almost identical spending on jewelry, there are no other noticeable (6)………………… in the smaller categories. Men spend (7) ……………… on lingerie than on perfume for women, while women do the opposite.

In general the two sexes spend (8)………………….. for the most important categories, but have different spending patterns for the less standard presents.
----- Nội dung dịch tự động từ ảnh -----
Other
25%
Perfume/
Cologne
4%
Spa/Personal
Care
What Men Buy
Card for Women
18%
Flowers
16%
6%
Lingerie Jewelry
7%
Candy
14%
10%
Other
Spa/Personal 17%
Care
1%
Lingerie
4%
Jewelry
9%
Perfume/
Cologne
10%
Flowers
11%
Card
27%
What Women
Buy for Men
Candy
21%
1 trả lời
Hỏi chi tiết
165
3
0
QCường
26/03 12:42:42
+5đ tặng

The graphs below show the types of gifts that men and women in the USA buy for each other on Valentine's Day. There are three items which are most popular with both sexes. These are cards, flowers, and candy. These three presents make nearly 50% of total male purchases, and are almost equally divided in popularity, with cards most popular by 2%, followed by flowers, and candy third. Women spend nearly 60% on these items, but prefer cards over their second choice, candy, by a distinct margin. The third choice, flowers, accounts for about half the expenditure on candy, and nearly one third of the money spent on cards. Apart from major, but unspecified spending on “other” – 25% for men and 17% for women - and almost identical spending on jewelry, there are no other noticeable similarities in the smaller categories. Men spend more on lingerie than on perfume for women, while women do the opposite. In general, the two sexes spend almost equally for the most important categories, but have different spending patterns for the less standard presents.






 

Mở khóa để xem toàn bộ nội dung trả lời

(?)
Bạn đã đạt đến giới hạn của mình. Bằng cách Đăng ký tài khoản, bạn có thể xem toàn bộ nội dung trả lời
Cải thiện điểm số của bạn bằng cách đăng ký tài khoản Lazi.
Xem toàn bộ các câu trả lời, chat trực tiếp 1:1 với đội ngũ Gia sư Lazi bằng cách Đăng nhập tài khoản ngay bây giờ
Tôi đã có tài khoản? Đăng nhập

Bạn hỏi - Lazi trả lời

Bạn muốn biết điều gì?

GỬI CÂU HỎI
Học tập không giới hạn cùng học sinh cả nước và AI, sôi động, tích cực, trải nghiệm
Trắc nghiệm Tiếng Anh Đại học mới nhất

Hôm nay bạn thế nào? Hãy nhấp vào một lựa chọn, nếu may mắn bạn sẽ được tặng 50.000 xu từ Lazi

Vui Buồn Bình thường

Học ngoại ngữ với Flashcard

×
Trợ lý ảo Trợ lý ảo
×
Gia sư Lazi Gia sư